jag vill ha sommarlov !



som ni ser på rubriken så vill jag ha sommarlov för det händer så sjukt roliga saker då
och det finns inget tråkigare en skolan , men jag ska värkligen försöka fixa skolan 
men det är inte det lättaste ... engelskan har gått jättemycket frammåt men det
har även bara  gårr två lektioner så man vet ju aldrig om  det vänder tillbaka men man får
väl hoppas på det bäst .

aah ni kanske inte vill höra om min skola hehe ;)

jag har precis duschat klart och måste snabba på att fixa mig till skolan ,
mamma väckte mig innan hon åkte strax innan 6 och jag hoppa in i
duschen strax efter (;

 imorgon är det handbollsmatch mot västerås
så man får väl hoppa på det bästa :)<3



Fia

sv :

hahaha yeeeees !

amanda, vi kan itne sova ikv, alla ska sova hos mig.... :(

men alex och jakob ska vara vakna och ja och eve ska sova. så aa.. hahha xd <3

2010-01-15 / 16:09:58
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback