internet ;s


som förra gången jag inte bloggade så funkade inte internet igår när jag kom hem och på kvällen kollade jag på en film och då började de funka och då orkade jag inte sätta på datan , vårat internet har kronglat på sistonde ett tag tycker jag och det är väldigt störande !
menmen hoppas den inte fortsätter ..

imorgon börjar skolan igen och man kan inte säga att jag är taggad ...
men igår va det match mot västerås och vi förlorade som vanligt men möter
dom på hemmaplan nästa helg så får hoppas vi spöar dom för dom va så
jäkla dryga o allt .
och domaren behöver vi inte snacka om ...
min tröja blev lite rödfläckig för någon rev mig typ o så ,så får
hoppas allt går bort för man vill ju inte ha en röd fläckig matchtröja som ska
vara vit , hehe :)

aja, nu ska jag kolla massa annat och föressten ska nog isabell skriva upp mig på
hoppträningen som är strax innnan tävlingen (;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback