amanda <3 fia

nu sitter jag och fia hemma hos mig o lyssnar på massa musik och ska snart åka till handbollen ;p <3
skolan har väl varit okej tror jag , imorgon är det profil och det är as tråkigt ....

igår kollade jag faktist på en film som va ganska bra faktist men kommer
inte ihåg va den hette  :(

och den 7 februari då ska jag starta LC och LD med grappan på klubbtävlingen :)

jusste vet att det va ett tag sen jag bloggade men internet har typ inte funkat och massa saker "/

nu ska vi byta om så puss <3


det va tider <3



Fia

det va tider (L)

hihihihi as kul ! mina naglar ser cp ut, måste fixa om dom hos dig nån gång ! :D

pusssssss

2010-01-14 / 21:06:16
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback