vill ha sommarloov !

orkade inte blogga igår när jag kom hem från stallet.
men jag fick rida grappan och istället för att hoppa igår red vi dressyr och
ska hoppa nästa gång :)
men det gick sådär , har inte så bra tålamod så blev lite sur ,menmen , hehe
hon va inte stark men sprang mot handen hela tiden men mjuknade i slutet iallafall .

idag är det kortisdag iallafall och handbollsträning ikväll,
har först slöjd o de är faktist ganska roligt och sen språk men det
ör lite värre hehe , sen två lektioner i svenska efter varandra sen lunch om man känner
för det annars går man hem ;)

nu måste jag fixa mitt hår samt sminka mig, men outfit kommer även i det här inlägget :)


svart tjocktröja
blå jeanse
rosa t-shirt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback