Tuna park (a)

många tåg inställda men det går ett 11.33 till eskilstuna sen blire buss från eskilstuna c till
tuna park , orkade inte gå i stockholm i det här kalla ;o haha



bilder kommer sen om det blir några :) <3


vet att jag måste fixa en ny design oxå ,men gör det när vicky åkt hem och
det blivit nya bilder .



EVELINA

nej vi va bara 6 peresoner där haha, men vi tränade på skott och sånt och så har vi tyå fått en ny tränare :D

2010-02-24 / 11:41:46
BLOGG: http://evelinas.devote.se
Sofia Bengtsson

Hej, jag förstår om du tycker att det här frågan låter kanske lite konstig. Men du skulle verkligen vara till STOR hjälp om du skulle vilja hjälpa mig!:) Det är så att jag och min kompis ska till Tuna Park på fredag och kolla på dom som kom topp 3 i Idol där. Men vårat problem är att vi vet inte hur vi ska komma dit!? Vi tar oss bara till Eskilstuna C. Men jag såg att du skrev i det här inlägget att du tig en buss från C till Tuna Park?:) Kan man göra det? Vilken buss isf och vilka tider går den och allt sånt?.

Jag förstår om du tycker detta låter konstigt, eftsom det var 2 år sen du gjorde inlägget! Men du skulle verkligen verkligen vara till STOOOR hjälp om du ville hjälpa mig med det här!:) Svara gärna i en kommentar på min blogg, (länken ser du där uppe).

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning, Sofia Bengtsson, som verkligen behöver din hjälp:)

2012-01-05 / 06:06:15
BLOGG: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback