as gamla bilder x)

jag och vicky har inte gjort ett skit idag förutom att bara ligga i sängen och titta på tv typ , hehe
och det va inte lite skönt förutom att pappa håller på att såga där ute ;o
menmen, då hör man iallafall att det gör framsteg där ute.
snön började töa bort men blev fan storm nu mitt på dagen igen och all snö som försvinnit
kom tillbaka om inte mer ..
man börjar faktist tröttna lite på snön ibörjan va det kul att för en gång skull ha snö men
det är faktist dags för den att försvinna nu för min del , hehe

imorgon åker vicky hem .. :/
sportlovet har gått riktigt snabbt ...

och på måndag börjar skolan igen ,
kompisar kul men lektioner , jobbigt .

hittade en hel del bilder sen långt tillbaka på hårddisken från
från innan datan la av .
kommer några här under :P

truppgympan , hitta även videosar från den xd



flyget xd






haha jag och matilda som är och fiskar med pappa xd




midsommar xd



stallet




typ en annan gång vi fiska xd






hahaha xd


ja det får räcka men har hittat as mycket från 5 an och skit oxå xd :P

PUSS (L)



matilda

hahah driver du? snygg man är ;)

2010-02-28 / 10:59:09
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se/
EVELINA

sv: jaha, patrik sa i Tisdags att de va match men de vare inte haha :)

2010-02-28 / 11:59:21
BLOGG: http://evelinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback