hemma från handbollsträning

då va man hemma från träningen och har ätit och duschat nyss .
hade pankakstävling i skolan idag haha , jag ,eve ,matilda ,sally och fia
mot 5 i åttan och har inte ätit så många pankakor i hela mitt liv haha åt för en
hel vecka hehe jag åt 10 men ändå fasst fia slog mig med 13 haha xd
aja kul va det o vet inte deras sammanlagda men vårat va typ 46 ;o
så äta kan vi xd haha

imorgon är det fredag och fan va sakönt det ska bli !
jusste båten i mars blir inte med fia eftersom hon ska till österrike med ida
så matilda åker med :) <33
kul det ska bli !

haha o älska skrattet innan fysiken idag xdd (L)

och finfint vatten "krig" på fysiken av fia och william :p haha

nej nu ska jag lyssna på lite musik lägga den rena tvätten i garderoben , hehe !

puss (L)




EVELINA

haha, jag har typ inte ätit nått mer på hela dan haha, jag är as mätt :)

2010-02-11 / 21:22:14
BLOGG: http://evelinas.devote.se
Fia

hahahah pollAmäkkiii ;ddd <3

fett duktig du är på blogga ! <3

2010-02-11 / 21:48:31
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback