Golden Grape (L)

tävlingen idag gick väl ganska dåligt , men man kan ju inte alltid stå på pallen <3
LD gjömde jag sporrarna och kom därför inte över dom mer "tittiga" / tävlingshindrena som
vi inte brukar hoppa så som regnbågen ett plank i gul och grönt aktigt osv men i LC satt jag
på sporrarna och hade mycket mer fart och kom därför runt ända till regnbågen som hon vägra
hoppa över och därför utesluten , riktigt tråkigt men måste säga att man lär sig av sina misstag ....
får komma igen nästa gång och lära mig att ha sporrar även på en häst med en snabb motor själv
men när det gäller titthinder spelar inte någon roll hur pigg hon är , hehe <3

nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla tv , skola imorgon :/
usch va jobbigt det är när man ska upp så tidigt ...

har bilder på dagens outfiter men dom ligger i mobilen och inte roterade
och hittar inte överförings sladden :((

amanda(L)grappan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback