adobe photoshop 7

eftersom förra phs försvann när data dog så har pappa fixat nytt från jobbet (L)
och det nyaste ,fan va niice !!!

ruggby idag i skolan och riktigt kul mattelektion , haha (L)
men jag stör mig värkligen på mina knän för om det är nått jag förstör hela tiden
är det dom ;o
typ helt buckliga av blåmäsken haha och skrapsår från handboll
och ruggby ...
men vafan sporterna är as roliga juh :D
o jag är grym på ruggby så alla vet (aa)
haha o jag menar det , det är as kul att kasta sig över alla och spronga igenom
med bollen och nästa vecka blir det ringett, bandu och basket på isen får hoppas
att det är lika roligt (y'

nu ska jag träna på so och spanska läxan dör den som undrade !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback