du är obesegrad

sitter och lyssnar på thomas järvheden, och fråga mig inte varför, lite annorlunda låtar haha :)
Thomas Järvheden – När du andas


mublerade mitt rum igår, eller ändrade håll på min säng haha.
men det känns mycket större och så mycket damm som jag hittade under min säng igår, ja fyllde väl hela damsugaren... så renbäddat och skaffat två till kuddar också, ikväll blir det film efter en skön dusch, skola imorgon .. efterlängtad, nej ..

men jag o sally ska ju få glass av anders så duktiga som vi vart =D

puss



fiaaaaaaa

sv :

på onsdag är det redovisning, imorgon ska det in och man får inte fortsätta skriva....

2010-12-05 / 19:15:04
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback