Day 06 - your day

Glömde skriva om sexan igår på skriver om min dag idag istället :) Först vaknade jag hos sally med sovmorgon till kvart i nio då vi skulle vara i kyrkan :) efter ca en timme i kyrkan vart det klassrummet och betygen sen slutade vi typ :) skapligt nöjd med betygen faktist utom typ hkk .. Sen satt jag efter skoltid i skolan och snackade lite med massa sen drog jag eve och matilda och fika tid 10 , fy fan va gott det var med kladdKaka sen kom även fia och så åt vi toast tid halv två sen vid tre gick vi där ifrån :) Haha fika i typ 5timmar :) as mysigt sen letade vi julklapp till Evelinas mamma och pappa :) sen stack jag till matilda och vi skrattade ihjäl oss på våra gamla spel vi gjort ,Haha helt sjukt sen hem och hämta träningskläder och åka ner på träning :) ganska rolig avslutning :) nu sitter jag och spelar alfapet med sally , puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback