Day 01 – Introduce yourself

lite kort om mig själv:
jag heter amanda och bor i en super liten stad 45 minuter från stockholm. Jag är blond och typ lagom lång och bor med min mamma och pappa. har en storesyster som är 21år gammal och heter alexandra.hon lite för gammal för att bo hemma. Saknar faktist någon att bråka lite med :p nej men hon är underbar o snäll.vi är typ lika långa. Egentligen har vi inte samma pappa men det känns inte som det då hon bott tillsammans med mig mamma o pappa sen jag föddes och firar alla högtider och så med oss. Blir lätt ihågkommen och märks väl ganska mycket då jag pratar och skrattar en hel del. detta vet jag speciellt då alla lärare i skolan kunde mitt namn typ första dagen vi sågs. men även om jag inte haft dom innan... ibland lite negativt ?!. Jag är varken något geni barn eller trög, betygen i snitt i skolan är väl vg. Favoritämne i skolan är idrott, mvg !! ♥ Jag rider och spelar handboll och älskar mina vänner ! och älskar sommaren!
ja lite kort om mig :)







lite random pics på mig.. :)



carina svensson

sv: ska vickey på någon tävling då? :D<33

2010-12-15 / 20:08:18
BLOGG: http://svenssssson.blogg.se/
matilda

sv: ja men det va det ? jag tänkte på det när jag prova den haha , skit snygg :D <3

2010-12-15 / 22:13:49
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se/
matilda

sv: ja men det va det ? jag tänkte på det när jag prova den haha , skit snygg :D <3

2010-12-15 / 22:19:57
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback