- utan dig, inget mig ..

rubriken, lite sämre svenska?

Måste bara säga att jag äger på volleyboll!
huh, helt sjukt! bara kastar mig åt alla håll och slår bollen till någon eller över nätet, ja så lätt kan det vara för somliga ! jag skojar inte om ni trodde det ! :p

Och sexualkunskapsprovet gick nog bra, kunde hela menscykeln. tror jag !
andra delen av engelskan idag oxå, gick nog ok? men kan inte säga att jag är duktig...

skulle även nyss testa att färga mitt hår brunt på phs men lyckades inte så bra, jätteful brun för det första ..
men i helgen blir det blonda slingor iallafall, eller rättaresagt imorgon !! ♥

intenet funkar igen och pappa har fixat så att data skärmen inte flimrar och nu ska jag
skriva om heliga birgitta.. puss


ph; lördags




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback