- typ ångest ?

inget roligt att blogga om, matteprov imorgon, ångest... men hade alla rätt på diagnosen iallafall. något positivt!
skolan va rena mardrömmen trött, ont i nacken, träningsverk och nån jävel knäa mig i låret igår :(

men fick iallafall tillbaka mitt engelska prov och fick reda på sexualkunskaps provets resultat!
sexualkunskap - VG det va det bästa man kunde få. jättenöjd
engelskan - VG. jättenöjd. 25-30 va vg hade 27 poäng. bara en hade mvg och två hade 29 rätt så skit nöjd, på mitt omdöme stod det att jag hade förbättras och prognosbetyget va g lixom? usch fy blä.. nöjd, nej men sen får jag G+ på uppsatsen jag skrev två sidor på engelska och skapligt starkt VG nu så hon har nog missbedömt mig lite? klarar mig utomlands skapligt bra med min engelska och klarar oförberädda prov. klarar däremot inte diagnoser på kapitel man måste plugga på men och? det handlar ju bara om att plugga in skiten o glömma, oförberädda prov e på vad man kan och inte går o plugga på så har hellre bra resultat på dom !


nu ska jag lägga mig i soffan där nere och somna! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback