- jag ser på dig och du ser på mig och jag säger ja jag vill ha dig .

hörde nyss på radion att var tionde svensk är överviktig, känns ju bra att sitta och goffa kladdkaka ..

Fredag imorgon fyfan vad najs, inte långt kvar till jul och jag har inte handlat några julklappar, känns bra..
men kanske åker med mamma till skärholmen på lördag! men vad ska jag köpa och till villka ?!
söndag är det lucia i kyrkan 11.00 sen kasta av sig nattlinnet och kronan och sticka till åker på årets sista match mot guif som börjar halv ett i åkershallen, roligtroligt !

juste imorgon blir det nog rida ut med isabell och så får vi se om circe följer med, sally skulle fotat mig på åkern men nope ..

PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback