- godkänd i spanska, wohoo



bara för att evelina tyckte att hon såg så kort ut på dom andra bilderna, det var
för att hon stod en trappa ner. :)


Hade matte prov idag och vet inte vad jag ska säga.. rent utsagt; FAN va dåligt det gick..
för det första är det inte sånt jag har jobbat med och ändå har jag starkt vg i matte så ..
kommer gråta i floder när jag får tillbaka mitt prov, men som tur är kan inte betyget sänkas.
nu ska jag skriva klart om påven. good luck!

Sen måste jag bara säga att jag är godkänd i spanska, shit va typ nästan posetivt han skrev om mig.
kanske kan bättra mig o få ett vg till sommarn ändå?
stod att jag första halvan av terminen va skit bra och typ ville lära mig spanska och gjorde  bra ifrån mig. nu hade jag hamnat i en ond spiral? hehe

PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback