- gårdagens ridpass

Orkade inte blogga igår och hade fullt upp.
Red chanel igår som varje fredag, hon va lika underbar som vanligt ^^
började med att rida ut och bara skritta och trava fram och sedan in i ridhuset, en tjej kom in barbacka så jag va ju såklart tvungen att rida barbacka, såg så mycigt ut :)
sen kom isabell in, också barbacka. hon tänkte hoppa lite så jag hakade på och det gick super bra. trodde inte att det skulle sluta så bra pga hennes race hon kan göra men det gick bra :)
det va nästan exakt ett år sen jag hoppade barbacka, då oxå med isabell men på novio, hennes häst!
då hoppade vi 70, igår 90 =)


ph; det är en dålig bild, men kände mig tvungen att ladda upp en :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback