- första december

Vårat internet är tydligen helt cp så det det funkar inte, Asså det funkar inte i någon stad.. väldigt roligt, blir mobilblogg tills det funkar. De är iallafall första december vilket innebär mormors födelsedag och så jag fick öppna första luckan i min choklad kalender ! Att den chokladen alltid ska vara så god (: Fick vg på min inlämning i historian och är jätte nöjd eftersom jag kladdade ner den på en lektion. Vissa som jobbade hemma fick lite sämre, känns som det går bättre när man är lite stressad och kladdar ner det som ploppar upp i huvudet :) imorgon är det sexualkunskaps prov och det får man väl se hur det går samt andra delen av engelska provet ! Hmm nice dag... Sen är det heliga birgitta till fredag Haha :) ja, inte så mycket mer att säga/skriva vet att inlägget blev väldigt tråkigt. pusspuss <3 Måste bara säga att jag älskar sally eriksson !<3


sally

ÄLSKAR DIG OCKSÅ!

2010-12-02 / 16:21:25
BLOGG: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback