svar på kommentar !

jolola om Alla svaren från frågestunden !:
haha, har du varit på menorca? trodde helt seriöst att det bara var jag! Vart på menorca vilket hotell? :D


kommentaren är länkad till kissies blogg så drf svarar jag i ett inlägg !

haha ja jag har varit på menorca! jag känner faktist ingen som varit där förutom dom jag åkte med ! haha
hm, va där bär jag typ va liten så hotell vet jag inte riktigt vad det hette men bredvid hotellet va typ en jättestor val som man åkte ruchelbana (stavas) på ner för valens tunga, hehe
hotellet kan ha hetat Marina, inte 100 % säker men det ser ut som det iallafall och mamma är inte hemma så kan  inte fråga, haha !

det va en av dom roligaste resorna!
min kusins pappa satt ner ett parasoll i vattenledningarna så dom gick sönder, hahaha
och syrran o ella hitta några killar som vann  gosedjur i en automat till mig .
och mamma köpte färska munkar på morgonen till syrran o mej, haha
och ´det va massa uppträdande och där lärde jag min bomba dansen ! ;)))
inte riktigt den variationen av låten men ah ;)

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback