handboll !

imorgon börjar hndbolls träningarna igen fick jag reda på idag !
klockan 18.30-20-00 på torsdagar
och tisdagarna TROR jag att det är samma tider
skulle eventuellt börjat träna 3gg i veckan men finns inga tider i våran mariefredshall och då skulle vi eventuellt till stallarholmen men komunen tycker tydligen inte att mariefred ska träna i stallarholmen av någon anledning ? :s
men får sde om det kanske blir av ?

jusste vio ska nog spela ungdoms sm i september i katrineholm !
skulle spelat i kiruna först men blev ändrade planer, hade inte varit helt fel o åka dit men katrineholm är såå mkt närmare ! (a)


ph; botkyrka cupen?


ph;irsta blixten


ph; iirsta blixten


ph; eken cup

JAG VILL PÅ HANDBOLLS CUP !
med mitt lag !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback