snöstorm idag !

ja idag var det snöstorm , när jag kom hem var gräsmattan vit , jätteroligt värkligen!
det va ju typ slutet på hösten på nytt ?

ja iallafall va det skolan idag som vanligt , jag gick hem en timme tidigare idag eftersom jag skulle på ansiktsbehandling :)
den höll på i 1,5 timme , skönt var det faktist men gjorde även lite ont , hehe !
vart riktigt trött efter ..

handlade mat med mamma åkte hem städade med musik orkade inte träningen idag heller ...
känns som om jag inte sover något ;o

men måste gå hela nästa vecka på träningen iallafall !

städat hela rummet nyss och bäddat nytt , gud vad duktig jag är ! åt även lövbiff och ris nyss haha .

nu ska jag lyssna lite på musik kolla runt lite på bloggar , kanske kollar lite hockey sen med pappa haha !

puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback