Skolan snart

om ca 20 minuter ska jag dra till skolan , jag som hade velat sova länge idag :(
2 nätter i en skola på golvet på en madrass och kallt på morgonen va det ..

jaja har vaknat till nu iallafall av att mamma ringde , efter skolan blir det hem byta om
och äta sen skjutsar mamma mig till stallet !

skulle sprungit på gympan i dag , men sally sa att det va inomhusgympa första gången
sen skulle vi typ ut så man får väl hoppas det för nu har jag med mig shorts och inomhus skor .


jusste sa jag att nicklas hooker ?
vet inte hur han stavas , va på discot och sjöng i helgen sen va det någon
mer från idol  , och självklart massa remixad disco musik ;) <3
och nicklas kastade ut sitt plektrum och slips haha
sally tog plektrumet ! haha ;D
och johanna var galen sen xd !

nu måste jag äta lite frukost så jag inte svälter i skolan !
<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback