drar snart !

jag hinner skriva ett kort inlägg nu iallafall :)

mamma är påväg hem , hon flyttade fram sin masage tid så hon hinner komma hem emellan innan jag åker ,
jusste hade matte diagnos på massa konstiga bråk grejer och så¨men gick nog skapligt bra , får tillbaka den på onsdag efter lovet iallafall :)

snart kommer circe och dom och hämtar mig , allt är packat och klart ,men vet inte om jags er fram en så lång bilresa haha , alltid lika jobbigt att sitta i en bil i flera timmar men brukar ju åka med mamma kanske roligare att åka så länge med en kompis :)

nu kom mamma innanför dörren och jag måste ut och äta de hon köpt ;) haha

puss , och kommer nog inte bloggar förens måndag :/ <33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback