äntligen fredag !



sa som sagt äntligen fredag , en vecka kvar till valborg , om de nu e något speciellt .hehe
kom precis hem från skolan som slutade med engelska .
ska nog inte göra npgot speciellt idag tror jag men imorgon och söndag ska jag till
stallet , rida helly lite lungt och mamma hänger med , hehe !

ska nog även fika med sally någon dag oxå tror jag :)

jusste hade mattediagnos idag , gick faktist bra !
fattar inte att jan hjälper till under en diagnos , menmen .

nu ska jag läsa lite bloggar , om de nu e någon som hunnit blogga !

puss <3



sally

svaR: vi ska till kompisars stuga med kompisar o ha kul o bada :D ebba lason ska typ också med tror ja :D

2010-04-23 / 15:39:19
BLOGG: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback