dålig uppdatering ,

förlåt för uppdateringen , men imorron ska sally sova här o på lördag är det hemma match (:
good luck ifk mariefred :D<3

kom hem från handbollsträningen för ca 1 timme sen o har precis duschat och ätit lövbiff as gott , efter skolan gick jag till min syster hjälpte henne med att bära flyttkartonger hon jag o marcus körde upp till oss med dom ställde dom i förrådet o så , sånt som porslin o de , det kan man nog inte ta på flyget till london direkt ,haha. sen hämtade mamma mig o jag åt o sen åkte jag direkt till sally och vi gick till handbollen , har faktist minte hänt mkt mer ida förutom skolan oxå dårå . haha sally o jag hade värsta roliga stunden strax innan spanskan xd hahaaha

nu har jag precis bäddat klart as nöjd (aa'

(snyggare i värkligheten)


ska kolla criminal minds nu !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback