Skärholmen ;)

sov hos isabell igår till ida blev hämtad av mamma vid halv 11 tiden sen åkte jag och syrran och mamma till skärholmen , köpte massa klappar så nu är jag färdighandlad :P o det va på tiden  tycker jag ,hehe
ska köra till nåra o lämna julklappar imorron :P  hehe  bl.a isbell ,fia osv ..  :D
om 2 dagar är det JUL :D  
fan va nice .
ja jusste , klippte mig på en drop in i skärholmen eftersom det inte
finns någon tid här förens långt efter nyår ;o
så toppade klippte upp och lite sånt inget märkvärdigt känns bara lite kort xd

och om typ 5 dagar flyger jag till blekinge (; <33
ska rida lite va med vicky o sån , i think :p
på sportlover , som typ är v.8 kanske hon kan släppa hästarna
och komma hit får vi hitta på något :D <33

nu ska jag faktist göra om min design till lite vintrigare :D
haha , ska bara fixa klart allt annat så ska nog själva headern gå att slänga ihop lite
snabbt :P pussar



Fia

sv :

heheheh ! undra vad fia får !! haha, men dt som ja köpte till dig vill ju jag ha ;o hahahahah xd

eheheh, ska du göra om din design till lite vintrigare . som fia har gjoty. skoojja ! :D

saknar dig <33333

2009-12-22 / 23:46:07
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback