Birka Paradise !

Birka paradise från igår till idag , villken höjdare :D
firade mormor med mycket god trerättersmiddag och karaoke på kvällen och jag jenny och julia dansade från 24.00 till discot stängde ca 03.15 elller något sånt sen snackade vi o så kom upp i hytten 14.00 ett tag tänkte vi dygna men ångrade oss somnade strax efter . på dansgolvet blev tröjan ganska ölig eftersom killarna dansade med ölen i handen och skvätte en hel del , hehe, ja dansade i glas och utspilld öl men vafan gör det?! :D<3

ställde klockan på 07.00 till buffé frukosten men kom upp halv 9 och åt då , sen spelade jag jenny och julia bingo  med mormor o mormors kusin o vann inte ett skit xd
sen taxfree och köpte julklapp från mormor till oss men ska få något mer ;)
sen träffa vi linus whalgren och hans föräldrar xd o fick autograf hahaha..
(pernilla och niklas whalgrens bror) .

sen gick vi kusiner upp till poolen och skulle bada och sola i dom där strålkastarna eller vad man ska kalla det, bubbelpool och bastu riktigt skönt med utsikt över havet .
riktigt fin båt faktist lite mindre en silja båtarna ,menmen.

sen vart det packa och kom i land kvart över 4 idag och buss till läggesta och hemma nu :)<3

haha mormors syster och hon är riktigt lika ;o
och dom pratar likadant och pratar en hel del xd
haha hon va as kul ;)

___________

ne nu måste jag packa upp sen sova ska upp tidigt och duscha imorron har typ sovit 4-5 timmar inatt ..



Maria Mattisson

Sv. För att en kompis till mig inte ville att jag skulle använda bilden då det inte stod hennes namn på den. Hon har fotat..

2009-12-04 / 16:40:35
BLOGG: http://hkmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback