4 dagar till julafton :D

bara fyra dagar kvar o inte köpt allt ;oo
brukar inte va såhär sent ute faktist ,, menmen
ska handla det sista på tisdag o julafton är på torsdag så,,

har nysss kollat på en film på tv4 film :P
as bra jue , hehe
och imorgon är det sista ridningen innan det nya året :P

har inte haft tid eller lusst att blogga så mycket på ett tag
för har haft massa andra saker att göra.
kommer inte blogga så mycket i blekinge heller ,
menmen...
igår va jag och bowlade och jag ägde juh :D
haha det måste hänt något för jag va bäst typ , o i första serien andra
gången ledde jag tilloch med över pappa (:   stolt*

aja nu ska jag lägga mig o kolla på tv igen , pussar<3




Fia

ja måste oxå köpa :o

och till dig :o <333

2009-12-21 / 00:18:47
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/
Fia

ja måste oxå köpa :o

och till dig :o <333

2009-12-21 / 00:19:13
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback